I brokolice má city...

Dermablend – Vzkříšení zombie, aneb nedej na první dojem!

Dermablend – Vzkříšení zombie, aneb nedej na první dojem!

Go Beyond The Cover slogan by se možná dal volně přeložit jako “Nedej na první dojem”, nebo “Podívej se, co leží pod obalem”. Značka Dermablend (spadá pod L’Oréal Group) tak v roce 2011 prezentovala svou řadu produktů Dermablend Professional, tedy dekorativní kosmetiku určenou pro krytí extrémních nedostatků pleti, nebo například k zakrytí tetování.



Cílem kampaně bylo zvýšit rozpoznatelnost značky a zároveň získání většího podílu na trhu a růst prodejů. Tento úkol byl svěřen agentuře Tuxedo – http://agencetuxedo.com/. Ta se úkolu ujala velmi svědomitě a hlavní postavou kampaně se stal Rico Genest, dnes již poměrně známý model, jinak označovaný přezdívkou Zombie Boy. (Objevil se i ve filmu 47 Roninů) Kampaň byla zacílena na spíše na mladší, ale široké spektrum zákazníků a proto její těžiště umístila agentura na internet. 

Jako téma bylo vybráno vnímání stereotypů a přehnané kladení důrazu právě na vnější vzhled, které může být velmi zavádějící. Předpokládám, že cílem bylo vyvolání celospolečenské debaty na toto téma, díky kterému se kampaň měla stát víceméně virální. 

Tvůrčí záměr byl následující: Za pomoci výrobků Dermablend zakamuflovat veškerá tetování Rica Genesta, jeho obličej i přední část těla. Ten se tak změnil k nepoznání. Posléze v pozpátku běžícím časosběrném videu ukázat defacto celodenní práci maskérů.

Vytvořené video následně s pomocí bloggerů umístit na internet a podpořit jej stránkou http://www.gobeyondthecover.com/, kde si budou moci návštěvníci přečíst informace o tvorbě videa, výrobcích Dermablend a vytvořit si vlastní zombie fotografii.



Ptáte se na výsledky? Agentura Tuxedo uvádí, že video má více než 20 000 000 shlédnutí ( dnes je to 26 285 893), 3 miliardy imresí v prvním čtvrtletí a růst prodeje o 105%. Za prvních 24 hodin přitom video vidělo již 500 000 osob. O kampani se přitom psalo po celém světě.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *