I brokolice má city...

Týraná žena se uzdraví, pokud jí věnujete pouhý pohled?

Týraná žena se uzdraví, pokud jí věnujete pouhý pohled?

Agentura WCRS vytvořila pro hnutí Women’s Aid velmi kreativní kampaň. Kampaň má upozornit na násilí páchané na ženách a mimo jiné má pomoci získat příspěvky pro toto hnutí. Jak to funguje? Na ulici je billboard  s obrázkem ženy, která je notně poznamenaná domácím násilím.  Nápis vyzývá kolemjdoucí: “PODÍVEJ SE NA MĚ” Na tom by nebylo nic zvláštního, ale….

womens-aid-billboard-hed-2015

Pokud někdo výzvu poslechne, začnou se dít divy.  Zranění na tváři ženy se začnou postupně hojit. Co za tím stojí? Není to nic jiného, než pokročilá technologie.

Nad billboardem je totiž umístěna kamera. Ta dokáže ve spojení s počítačem rozpoznávat tváře a pokud zjistí, že se někdo dívá jejím směrem a dívá se tedy i na billboard, spustí se program, který postupně z tváře modelky odebírá modřiny a podlitiny. Ve spodní části billboardu se následně objeví fotografie toho, kdo ženě pomohl tím, že se k problému “neotočil zády”.

Za pomoci triangulace je navíc možné lidem, kteří se v okolí billboardu objeví, zaslat sms s žádostí o příspěvek. Bohužel rozlišit, zda se daná osoba zapojila nebo ne není možné. Na druhou stranu zpráva kolemjdoucí na kampaň alespoň upozorní.

V této kampani spojila agentura WCRS velmi šikovně sociální marketing a vyspělou technologii a to velmi zajímavým a kreativním způsobem.

womens-aid-billboard-3

Zdroj ADWEEK



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *